Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Μια μίνι (που λέει ο λόγος!) ανάρτηση

Γεια σας και πάλι γλυκά μου μουτράκια! Τι μου κάνετε; Λοιπόν, επειδή είμαι λίίίγο ξεχασιάρα, έχω παραλείψει να καλωσορίσω στη παρέα των Συναντησόπουλων έναν απ'τους καλλιτέχνες μας, τον Δημήτρη! Έχει έρθει εδώ και λίγο καιρό το παλικάρι, απλά είπα να το ανακοινώσω και το βρήκα και σαν αφορμή να γράψω τα δικά μου και να πολυλογήσω για άλλη μια φορά και τώρα που το σκέφτομαι να καλοσωρίσω κι άλλο ένα παιδί, τον Νίκο! Αυξανόμαστε και πληθαίνουμε! Ελπίζω μερικοί από εσάς να πήγατε πουθενά στο τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου και να περάσατε φανταστικά! Αυτά λοιπόν! Μη ξεχνάτε ότι μπορείτε να προτείνετε μέρη για Συναντήσεις ακόμα κι όσοι δεν έχετε έρθει ποτέ και θέλετε να έρθετε, πάμε παντού, εννοείται εντός Αττικής έτσι; Για επαρχία το θέμα είναι υπό συζήτηση! Φιλάκια πολλά παιδάκια μου!!!

Υ.Γ.: Πάρτε και ωραίο τραγουδάκι από μια playlist που ακούω συχνά τελευταία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου